Hej Mindhelper
Jeg er en pige der har om emnet grænser i skolen.
Det ville være skønt hvis i kunne hjælpe mig og min gruppe med at svare på disse spørgsmål.
Vi skal nemlig interwiewe folk om vores emne. Håber i kan hjælpe os 🙂
1. Hvor går grænsen?
2. Hvad er en grænse for folk?
3. Hvornår er en grænse blevet overtrådt?
4. Kan i gove nogle råd til hvordan man sætter grænser?
5. Er der en grænse for, hvor meget man må ændre?
Mvh Pige på 13

(Pige, 13 år)
Hej Pige på 13
Sikke et spændende emne i har valgt at undersøge. Brevkassen er dog kun til personlige spørgsmål, og derfor har vi desværre ikke tid til at hjælpe med skoleprojekter.
Men jeg vil anbefale jer, at overveje, hvilke grænser det er, i gerne vil spørge ind til? Er det grænserne for, hvad man kan tillade sig at snakke med sine venner om? Er det seksuelle grænser? Er det grænsen for, hvor meget arbejde, man kan overskue? Det kan måske hjælpe jer lidt på vej. I kan finde mere inspiration i vores artikel om grænser.
Held og lykke med projektet.
De bedste hilsner fra en Mindhelper