Hej Mindhelper
Jeg tillader mig at skrive selvom det ikke er et ? og jeg er pensionist .
Jeg har brugt fantastiske Mindhelper i 4 uger hver dag -de har hjulpet mig SÅ meget – så jeg har bredt den ud til de jeg kender. Selv min behandler, som også har givet den videre, bruger den.
Så 1000 tak for jer, der er der❣️
Kunne kun sende, hvis jeg skrev den alder!
Bedste hilsner M.

Kære M
Tusind tak for din besked. Selvom Mindhelper er henvendt til unge, så er der heldigvis rigtigt mange af vores artikler og redskaber, som er lige så relevante for voksne. Derfor er vi også super glade for at høre, at du godt har kunne bruge vores side, selvom den er lidt uden for din målgruppe.
Det er jo bare super dejligt at få ros og vi bliver altid glade for at høre, når vores side har gjort en forskel.
Så mange tak for din søde hilsen
De bedste hilsner fra en Mindhelper