Jeg har projektopgave og har valgt spiseforstyrrelser som underemne. Jeg tænkte på, om I havde tid til at svare på nogle spørgsmål?
Hej Mindhelper
jeg er en 9 klasses elev på en skole på Nørrebro.
i denne uge har jeg projektuge og jeg har beskæftiget mig med spise-forstyrrelser som underemne.
hvis det er muligt vil jeg gerne stille et spørgsmål, spørgsmålet lyder som følgende :
Hvordan kan det være at så mange unge piger i dag udvikler spiseforstyrrelser, og hvordan kan de hjælpes? Hvilken rolle spiller kommunen i denne hjælp og kan vi andre som menig borgere hjælpe til?
vh. Anonymt

(Pige, 15 år)
Kære Anonyme
Det lyder som et super spændende emne, du har valgt til din projektopgave, men da brevkassen er til personlige spørgsmål, vælger jeg ikke at svare dig her.
Hvis du har lyst, kan du prøve at kigge på vores artikel om spiseforstyrrelser. Det kan være, at du kan finde svare på nogle af dine spørgsmål der. Ellers er jeg sikker på, at der også kommer en masse god information, hvis du kigger på nettet.
Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med din projektopgave.
De bedste hilsner fra en Mindhelper