Jeg kom til at tænke på. hvor lang tid der går, før man får svar på sit brevkassespørgsmål?
Hej Mindhelper
Hvor lang tid går der før man for svar i sit brev?

(Pige, 16 år)
Hej 16 årige pige.
Vi har en svarfrist på 10 dage, men vi gør det selvfølgeligt alt, hvad vi kan for at svare så hurtigt som muligt. Nogle perioder er dog flere spørgsmål end andre, så derfor kan det variere lidt, hvor lang tid der går indenfor de ti dage.
Du kan finde svarfristen lige nedenunder “skriv til brevkasse for unge,” som er i toppen af siden, når du skriver til brevkassen. Og du kan også finde den på samme side, hvor du fik dit nummer til brevkassen.
Håber det var svar på dit spørgsmål.
De bedste hilsner fra en Mindhelper