Hej Mindhelper
Hej, vi skal lave et fiktivt projekt. Det handler om ensomme unge. Vi ville gerne høre, om I havde statistik eller information omkring unges trivsel og ensomhed eventuelt, hvorfor unge er ensomme, hvordan de er ensomme, og hvad de kan gøre for ikke at være ensomme, hvad man kan gøre for ikke at være ensom. Og hvad er ensomhed?

(15 år)
Kære jer,
Først og fremmest har jeg slettet jeres navne, kommune og skole. Det er for at sørge for, at I er anonyme. Det håber jeg, er okay med jer.
Her i brevkassen svarer vi desværre ikke på projektopgaver. Brevkassen er nemlig kun til for unges personlige spørgsmål.
Men I kan prøve at tage et kig på vores artikel: Bryd ensomheden: 11 gode råd til dig, der føler dig ensom. I den forklarer vi nemlig mere om, hvad ensomhed er, og hvad man kan gøre for at blive mindre ensom.
I kan også prøve at læse spørgsmålet: Jeg føler mig ensom. Meget ensom. I det har vi nemlig lavet et svar til en ung, som er ensom.
I kan også tjekke interviewet: Jeg havde ingen venner i skolen, ud. Her har vi interviewet Benjamin, som gennem sin skolegang følte sig ensom.
Jeg håber det kan hjælpe jer på vej, og så ønsker jeg jer rigtig meget held og lykke med projektet.
De bedste hilsner fra en Mindhelper