Jeg tænkte på, om man kan have det så dårligt, at man ikke længere føler, at man er den samme person?
Hej Mindhelper
Kan man have det så dårligt og være så ked af det at man kan blive en anden person?

(Pige, 20 år)
Kære pige på 20 år
Jeg er rigtigt glad for, at du har skrevet ind. Det kan være rigtigt ubehageligt at have det så dårligt, at man ikke længere føler, at man er sig selv. At skrive herind er første skridt i retning mod at få det bedre.
Følelsen kan forsvinde igen
Hvis man er rigtigt ked af det, kan det godt påvirke, hvem man er. Det er ikke unormalt. Det kan for eksempel ske, hvis man har en depression. Man måske kan opleve, at man lige pludseligt slet ikke har lyst til at gøre noget af det, der ellers plejede at gøre en glad. Det kan være rigtigt hårdt, og man kan føle, at man har ændret sig. Heldigvis får langt de fleste det godt igen og deres depression forsvinder.
Faktisk er der allerede kommet et brevkassespørgsmål, der minder meget om dit. Måske kan du bruge noget af svaret derfra, derfor har jeg lagt et link til svaret
Det er rigtigt hårdt at gå rundt og have det dårligt i længere tid ad gangen. Langt de fleste får det heldigvis godt igen med den rigtige hjælp. Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med det og håber, du kunne bruge svaret.
De bedste hilsner fra en Mindhelper