Hej Mindhelper
Jeg er i gang med at lave en størreskole opgave om psykolog jobbet og uddannelsen. Jeg undre mig over, hvad der gør en psykolog til en ”god” psykolog? hvis i har tid til at svarer ville det hjælpe meget. ellers tak for jeres opmærksomhed.
hilsen 16 årig pige

(Pige, 16 år)
Hej 16 årig pige
Sikke en spændende opgave, du skriver! (Omend os brevkasseredaktører måske er lidt farvede af selv at være psykologistuderende). I brevkassen har vi desværre ikke tid til at hjælpe med skoleopgaver, da brevkassen kun er til personlige spørgsmål. Men jeg tænker, at du måske kan finde god inspiration om psykologers arbejde her på psykologer i danmarks hjemmeside. Du kan tjekke hjemmesiden alt om psykologi ud. De to hjemmesider er nemlig lavet af dansk psykolog forening. Ellers kan jeg også anbefale sundhed.dk, hvor der også står en masse god information om psykologer og psykologbehandling.
De bedste hilsner fra en Mindhelper