Hej Mindhelper
jeg er meget i tvivl om dette. Burde jeg droppe ud af gymnasiet?
Jeg går i 3.g og har mistet alt motivationen, det eneste der holder mig i live er mine klassekamerater.
Jeg har altid haft en stor drøm om at blive iværksætter, og er også klar til at gå 110% ind i det.
Er det en god ide at droppe ud?

(Dreng, 18 år)
Hej Dreng på 18 år
Det lyder til at være en stor beslutning, som du overvejer i øjeblikket. Derfor kan jeg også sagtens forstå, hvis du er i tvivl. Og jeg er glad for, at du har skrevet herind og delt det med os.
Jeg kommer til at tænke på, om det måske også er dig, der har skrevet dette brevkassespørgsmål? For det virker til, at være en problemstilling, der er magen til den, du skriver her. Men nogle gange kan det være lidt svært lige at finde sit svar i brevkassen, når der går lidt tid fra man skriver til man får svar. Måske er det noget, som er sket for dig? Og du derfor har skrevet 2 gange? Hvis det ikke er dig, som har skrevet svaret, så tænker jeg stadigvæk, at det vil kunne være rigtigt hjælpsomt for dig, og ellers er du velkommen til at skrive herind igen.
God vind fremover.
De bedste hilsner fra en Mindhelper