Hej
jeg har de problim jeg ved ikke om hund kan lige mig men vi jeg ved helt masse om hend få de har hund skriven men hund skriver lange beskeder som en roman/still som handler om hend og nogle tinge om mig hvad jeg kan lige og hund kan lige skrive med mig de har hunde skriven og hund fortæller helt masse om hende de halt masse hund skrive om sjove tinge og de tinge hund kan lige og se vi har mange film til fælles fådi hund skrive om de så skrive jeg også så de film og nogle ander film så skrive hund også så de ander film som jeg så og vi begge nørder og vi kan begge lige dyr men hund kan lige dem mer min vi har de til fælles vi begge synes de spænde med dyr og hund synes jeg var spical på den måde jeg var på og jeg synes de samme om hende og vi har skriven sammen i 14 dag jeg har aldrige skriven med en peson så maget før og hunde men der de samme få jeg har sport hende så jeg ved hver i tvivl hunde sender ragtige mange emotis til mig så har jeg prøvet og mande mig op få føglje med

(Dreng, 20 år)
Hej Dreng på 20 år
Kære dreng på 20
Det lyder som om, at du er blevet rigtig glad for en pige. Men at du er lidt i tvivl om, om hun også er vild med dig. Derfor er jeg også glad for, at du har skrevet herind og delt dine tanker med os.
Hvordan ved man om hun er vild med en?
Det kan være rigtigt dejligt, at blive lidt forelsket. For man kan blive helt opslugt af hinanden og lande i en slags kærligheds-boble, hvor man lærer hinanden at kende og nyder hinandens selskab. Men det kan også være svært at finde ud af om hende, man er vild med, nu også er vild med en tilbage.
Når jeg læser dit brev, så tænker jeg, at der er gode chancer for, at hun også er vild med dig. For det lyder til, at hun rigtigt gerne vil snakke med dig. Skrive med dig. Snakke om fælles interesser. Og så har hun fortalt dig, at hun synes du er speciel. Det tænker jeg godt kunne være tegn på, at hun måske også er vild med dig. Men jeg kan selvfølgelig ikke love noget. Du kan også prøv at læse vores artikel om tegn på forelskelse. For der står nogle gode tips til, hvordan man måske kan se, at en person er lidt vild med en.
Snak med hende om det
Hvis du vil være helt sikker på, om hun er vild med dig eller ej, så bliver du nødt til at snakke med hende om det. For hun er den eneste, som ved, hvordan hun føler. Derfor kan du også overveje, om du vil være modig og fortælle hende, hvordan du har det. Og prøve at spørge hende om, om hun måske har det lidt på samme måde? Det kan godt være lidt svært at få tingene sagt. Men måske kan du skrive det?
Snak med en ven
Hvis du har en god ven, som du er glad for at snakke med, så kan du også overveje, at snakke med din ven om dine tanker. For det kan være rigtigt rart, at have en anden at snakke med, hvis man er i tvivl om noget. Det kan være, at din ven kan hjælpe dig med at finde ud af, hvordan du får snakket med hende. Og komme med gode idéer og støtte til, hvad du kan skrive. Måske kunne det være rart for dig?
Jeg håber, at mit svar har været hjælpsomt for dig. Og så krydser jeg både fingre og tæer for, at hun er lige så vild med dig, som du er med hende. Varme tanker herfra.
De bedste hilsner fra en Mindhelper