Jeg er blevet lidt småforelsket i den her fyr. Nu er jeg bare i tvivl om, hvordan jeg skal score ham og vise, at jeg er interesseret.
Hej
Jeg er småforelsket i en fyr. Jeg synes han er så charmerende og dejlig. Så hvordan kan jeg scorer ham og vise ham min interesse? Og hvad skal jeg selv holde øje med hvis han eventuelt sender nogle signaler til mig?
Hilsen B.A

(Pige, 18 år)
Kære Pige, 18 år
I starten er det altid svært at finde hoved og hale i følelserne og om han også er forelsket i én. Vi har en artikel her på Mindhelper: 15 tegn på, at han eller hun også er forelsket i dig, som kan guide dig til hvilke signaler, du skal være opmærksom på. Artiklen kan du også bruge til at guide dig til, hvordan du kan være over for ham, så du sender ham de rette signaler. Og ellers – gør hvad du finder rigtigt. Det er i denne situation vigtigt, at du følger din mavefornemmelse.
Held og lykke
Mange hilsner fra Mindhelper