Jeg har lige været til en julefrokost med mine kolleger. Og min flirt var med. Vi snakkede en masse sammen, og han giver mig sit nummer.
Hej Mindhelper
Jeg var med til et julefrokost med mine kollegaer i weekenden. Min flirt var der, og vi hyggede og snakkede sammen. Så da aftenen var forbi og jeg skulle sige farvel til ham så krammer jeg ham og han hvisker i mit øre “du skal da have mit nummer” Betyder det at jeg kan være 100% sikker i at han er interesseret i mig? Og hvorfor vælger han at give mig sit nr istedet for at spørger mig om mit? Hmmm
Hilsen lolli

(Pige, 18 år)
Hej Lolli
Tak for dit brev. Det kan altid være rart at få andres mening om, hvordan en situation ser ud set med deres øjne, fordi det kan være svært selv at finde ud af det. Derfor er det rigtig godt, at du skriver til Mindhelper.
Som du beskriver det, lyder det som en hyggelig aften, hvor I har haft en god kontakt med hinanden. Ingen kan nogensinde vide 100 % om han er interesseret, men hvis han giver dig sit nummer, har han sikkert lyst til at høre mere til dig.
Vi har en artikel her på Mindhelper, som kan guide til at finde ud af, om den anden også er interesseret i én. Et af punkterne her er for eksempel, at man får opmærksomhed fra den anden. Andre tegn kan være: At du får komplimenter, bliver drillet eller du kan se det i øjnene på den anden.
Du kan læse mere om alle tegnene her: 15 tegn på, at han eller hun også er forelsket i dig.
Venlige hilsner fra Mindhelper