Jeg er vildt forelsket i den her pige. Og vi var også begyndt at skrive en del. Men nu er hun blevet sur på mig og vil ikke skrive med mig mere.
Hej
Jeg er blevet forelsket i den her pige som går på mit sports hold jeg møder hende ret tit vi var begyndt at skrive og vi kunne begge lide hinanden men så blev hun sur på mig og ville ikke skrive mere lige nu græder jeg hverdag fordi jeg stadig elsker hende og savner hende hvad skal jeg gøre?

(Dreng, 15 år)
Kære dreng på 15 år
Hvor er jeg ked af, at hende pigen ikke svarer dig, fordi hun er sur på dig. Det er virkelig ikke særlig rart, når man er helt vildt forelsket.
Tag en snak med dine kammerater
Mit første råd til dig er at snakke med nogle af dine venner. Hør dem ad om, hvad de ville gøre i din situation. Har de nogle idéer til, hvad du kunne gøre? Kender de måske din situation og kan fortælle, hvad de har gjort?
Hvad kan du selv gøre?
Din situation lyder rigtig træls. Og jeg er ked af, at du græder hverdag! Det er hårdt, og det gør ondt, når en, man elsker, ikke vil have kontakt. Hvordan kan det være, at hun er blevet sur og ikke vil skrive mere med dig? Er der sket noget?
Har du tænkt på, om du kan gøre noget ved din situation? Måske snakke med hende eller skrive en god besked? Jeg tænker nemlig godt, at du kan forsøge at tage fat i hende. Hvis du ikke ved, hvad hun er sur over, kan du måske spørge hende om, hvad det er. Og hvad I kan gøre for at få det godt igen. Høre hende ad, om I kan blive gode venner igen.
Kig i vores artikel om ulykkelig forelskelse
Til sidst tænker jeg på, om du har set vores artikel om at være ulykkeligt forelsket? Måske kan du bruge noget derfra? Når jeg nu linker til den, er det ikke, fordi jeg mener, at det er helt slut mellem jer. Men tænker stadig, at du kan bruge nogle af punkterne.
Jeg ønsker dig held og lykke med det. Og jeg håber, at I snart kommer på talefod igen.
De bedste hilsner fra Mindhelper