Hej Mindhelper
jeg er en pige på 15 år, som har mødt en sød dreng over Yubo som bor tæt på mig og jeg har fundet ud af vi skal på samme efterskole og linje. Vi har skrevet sammen i 84 dag nu og vi har også mødtes to gange. Jeg forelsket i ham da jeg tænker på ham hele tiden, syntes han er pæn, sjov, barmhjertig og meget mere, men jeg er ikke sikker på han kan lide mig. Vi sender altid en video hvor vi siger godnat og godmorgen. Han svarer nogen gange hurtigt og nogen gange meget langsomt, jeg er også begyndt og kigge på hans snapscore og jeg kan se den nogen gange er gået op uden han har svaret mig. Også når vi så skriver er det altid mig der tager initiativet og skriver først. Så jeg ved ikke helt om han kan lide mig eller han bare syntes jeg er irriterende. Han sender også ❤️ nogen gange men jeg kan ikke finde ud af om det er på kærstemåden eller vennemåden fordi han er gode venner med en af mine gode veninder og de sender røde hjerter til hinanden, men jeg ved de ikke kan lide hinanden på kærestemåden så jeg er tivivl om hvad jeg kan lægge i de hjerter. Jeg har også overvejet og spørge ham, men jeg vil bare ikke ødelægge det venskab vi har hvis han nu ikke kan lide mig.

(15 år)
Hej Pige på 15 år
Det lyder til, at du går med en masse tanker om, ham fyren også er vild med dig. Det kan være rigtig svært og forvirrende at finde ud af, hvad man gøre, når man er i tvivl, om den anden har det på samme måde.
Vi har også fået et spørgsmål, som minder meget om det, du skriver her. Jeg tænker derfor, at der måske kunne være noget i svar, som også er hjælpsomt for dig. Du kan finde det ved at trykke på det her link.
Og husk på at hvor intet vover intet vinder. Derfor er det også sådan med kærlighed, at man sommetider er nødt til at tage en chance og kaste sig ud i det. Så hvis du har mod på det, tænker jeg, at der lyder som en rigtig god ide at snakke med ham om det. For det er kun ham, som ved helt præcist, hvordan han har det.
De bedste hilsner fra en Mindhelper