Mit problem er, at jeg er vild med en dreng fra klassen, men jeg ved virkelig ikke, om han er vild med mig
Hej
Mit problem er at jeg er vild med en dreng fra klassen men jeg ved virkelig ikke om han er vild med mig. I 2.klasse var vi hele tiden sammen og begge to vildt forelskede men inhgen af os var modige nok til at spørge men så kom sommerferien…
og ja så mistede jeg ham på en måde…
Nu er jeg vildt i tvivl. Er han mon vild med mig?
Jeg føler lidt at jeg skal bruge en chance til men hvad skal jeg gøre? 👎

(Pige, 13 år)
Kære Pige på 13
Tak fordi du har skrevet herind og delt dine tanker. Det kan være rigtigt svært at finde ud af om en dreng er vild med en eller ej. Jeg ved jo ikke, hvordan han har det, men jeg har nogle bud på, hvordan du kan finde ud af det.
15 tegn på forelskelse
Her kan læse om nogle typiske tegn på forelskelse. Måske gør han nogle af de her ting? Det kan være en ledetråd i hvert fald.
Snak med dine venner/veninder
Måske kan du prøve at spørge nogle af dine venner eller veninder om de ved noget. Måske har han sagt noget om dig til dem? Ellers kan det være de kender nogle af hans venner, og de måske ved det?
Snak med ham
Den sikreste måde at finde ud af, om han også er vild med dig, er at snakke med ham. Det kan selvfølgelig være ret svært at sige til nogen, at man er vild med dem, især når man ikke ved, om de siger det tilbage. Men det er den chance du kan blive nødt til at tage, hvis du virkeligt vil vide det.
Jeg håber du fik noget ud af vores svar, og så håber jeg, at det hele kommer til at gå rigtigt godt for dig. Masser af held og lykke herfra.
Venlig hilsen fra en Mindhelper