Jeg er ret glad for en fyr fra min klasse. Jeg har forsøgt at glemme følelserne, men de er kommet igen. Jeg ved bare ikke, hvad han føler for mig.
Hej 😉
Jeg er rimeligt vild med en dreng fra min klasse, og det har jeg snart været i et år.
Jeg har bare været rigtigt forvirret, og har derfor prøvet at glemme ham lidt, og det har også lykkedes. Men her for en måned siden kom alle mine følelser for ham tilbage igen. Jeg ved ikke om mine følelser er gengældt, og det gør mig bare rigtigt forvirret.
Når vi har timer og jeg sidder tæt på ham kan jeg næsten ikke koncentrere mig.
I disse timer snakker han nogle gange til mig og kigger mig nogle gange (kort!) i øjnene, hvorefter han kigger væk igen.
Vi er også begyndt at snappe sammen, vi skriver ikke sammen, men sender bare billeder.
Og han sender tit ret hurtigt igen.
Jeg har en følelse af at han måske også er interesseret i mig, men jeg aner det ikke …
Kan I hjælpe mig med at komme lidt tættere på hvad han mon føler for mig?
Hilsen S

(Pige, 13 år)
Kære S
Det kan være en rar følelse at være vild med en. Men også lidt forvirrende, hvis man ikke er sikker på, hvad den anden føler.
Kig efter tegn på forelskelse
Der kan være mange forskellige måder at være på, når man godt kan lide en person. Så det er svært for mig at sige, hvad han føler for dig. Det er kun ham og dig, der bedst kan svare på det spørgsmål. Vi har dog lavet en artikel, hvor der er listet 15 tegn på forelskelse op. Måske du kan genkende noget, som han gør, der kan give dig et praj, om han kan lide dig?
Snak med dine veninder
Det her er lige et emne, der er perfekt til venindesnak. Så derfor synes jeg, at du skal snakke med nogle veninder om det her. Måske har de lagt mærke til noget, som du ikke har? Eller måske har de stået i en lignende situation og kan fortælle dig om, hvad de gjorde? Jeg er sikker på, at de har nogle gode råd til dig, som du kan afprøve.
Jeg håber, at du kommer tættere på, hvad han føler for dig. Held og lykke med det.
De bedste hilsner fra Mindhelper