Hej Mindhelper
jeg er altså 8…. og pige men det for at jeg ku ike sov i går nat så jeg gik ind til mor og så så jeg hun sad ovenpå fars tissemand og de var nøgen og så … så jeg at nor bevæg sig på hans tissemand og at baefter så bevæg far sig meget hvor hun spred sin ben og hun støn men mest så støn hun da far gjort det. det var maget høj… og hun sad lyd .. tro hun sag ah eller åh eller mm og jeg hørt hun sag bliv ved skat. hvad er det og det klamt… jeg har aldrig set det før og ved ike hvad det er

(13 år)
Kære Pige
Ud fra det du skriver lyder det som om, at du ved et uheld, er kommet til at se dine forældre have sex. Det kan godt være ubehageligt, især hvis man ikke ved hvad det er. Men det er helt normalt, at ens forældre har sex sammen.
Jeg kommer til at tænke på, om du snakkede med dine forældre, om det bagefter? Ellers er det en god ide at gøre det. For så skal du ikke gå med oplevelsen selv. Og så kan i måske også snakke lidt om, hvad sex er.
Hvis du gerne vil tale med nogen udefra, som ved en masse om sex, så kan du tage fat i Sexlinien. De har også en brevkasse og en chat, som man kan skrive til. Og rådgiverne som arbejder der, er rigtig søde og gør deres bedste for at hjælpe.
Jeg håber der er noget i mit svar du kan bruge. Og så krydser jeg fingre for, at du får talt med nogen om oplevelsen.
De bedste hilsner fra en Mindhelper