hej må jeg gerne interwiew jer i uge 47,48 eller 49 hvad der passer til jer fordi jeg laver en præsintation om mobning til projektuge som jeg har i uge 50. Det ville være et stor hjælp hvis jeg kan interwiew jer online som jeg kan bruge på mit præsintation.
håber at hører fra jer

(15 år)
Kære dig,
Først og fremmest har jeg slettet dine kontaktoplysninger og dit navn. Det har jeg gjort, for at du kan være helt anonym. Det håber jeg er okay.
Vi giver desværre ikke interviews her i brevkassen.
Men vi har en masse information og artikler om netop mobning, som du kan prøve at læse, og se om du kan finde nogle svar i.
Du kan for eksempel prøve at læse interviewet med Nina, som blev mobbet da hun var barn. Eller læse artiklen: Bliver du mobbet? Få 7 gode råd til at stoppe mobning.
I begge dele kan du nemlig finde en masse information om netop mobning.
Jeg ønsker dig en masse held og lykke med projektet. Det lyder rigtig spændende.
De bedste hilsner fra en Mindhelper