Hej
jeg er en pige på 16 år. (Går i 9klasse)
Jeg sidder ved siden af en mega sød fyr i klassen(synes jeg ihverfald selv. Jeg føler jeg får lidt sommer fugle i maven når han rør mig og smiler til mig.
Men mit store spørgsmål er om han kan lide mig tilbage?!
Vi sidder og flirter får vi ihverfald af vide af vores klassekammerater(, men jeg ved ikke om det bare er dril)
Han smiler til mig også føler jeg han kigger på mig, altså jeg kigger ikke direkte på ham fordi så synes jeg det ville være akavet.
Nogle gange ville han også hellere arbejde sammen med mig end nogle af hans drengevenner.
Vi sidder også nogle gange i timen og ser Disney+ på min computer sammen.
For nogle dage siden var vi sammen og der var jeg virkelig bange for at det blev akavet, men det var det slet ikke. Han var meget snakkesalig( han havde også drukket lidt men ikke meget). Jeg måtte ikke sover der for mine forældre, men han ville virkelig gerne have at jeg sov der han kom på alle mulige ting jeg kunne sige til mine forældre for at jeg kunne sove der.
Han fortalte også mange ting som jeg ikke forventede han ville sige( han kom med mange hemmeligheder synes jeg selv) han spurgte også ind til min familie han var også virkelig sød mod mig for han rakte min mokaï til mig uden jeg havde spurgt om den. Han var bare så sød. De fulgte mig også hjem.
En ting jeg tvivler omkring det er at vi overhovedet ikke skriver eller ringer sammen. Men så når vi er sammen fysisk så snakker vi meget.
Mit store hovedspørgsmål, kan han lide mig tilbage, for jeg kan ikke finde ud af om vi bare er venner eller noget? Please hjælp mig!

(Pige, 16 år)
Hej Pige på 16 år
Det er bare mega forvirrende med den kærlighed. Derfor er jeg også glad for, at du har skrevet herind og delt det med os.
Det tegner godt
Du spørger, om han også kan lide dig tilbage. Når jeg læser dit brev, så tænker jeg, at det er der rigtigt god chance for. Det lyder til, at der er en rigtig god kemi mellem jer. I hygger jer, snakker godt sammen, bruger tid sammen og det virker i det hele taget til, at i er blevet tætte. Derfor tænker jeg også, at han godt kunne virke til at være vild med dig. Men i sidste ende er der kun 1 person, som kan vide det med 100% sikkerhed, og det er jo ham. Derfor kan jeg heller ikke med sikkerhed sige, om han er vild med dig eller ej.
Vi har forskellige vaner
Du skriver, at du synes det er mærkeligt, at I hverken skriver eller ringer sammen. Men det tænker jeg ikke behøver være et dårligt tegn. For det kan sagtens være, at i bare er lidt forskellige på det punkt. Og at han ikke går ligeså meget op i det der med at skrive sammen, som du måske gør. Du kan jo prøve at skrive til ham og se, om han så ikke begynder at svare tilbage? Måske er det bare det med lige at få brudt isen, som gør i kan begynde at skrive sammen.
Snak med ham
Hvis du er hammer-modig, så kan du jo prøve at snakke med ham om, hvordan du har det. Og så prøve at spørge lidt ind til, om han har det på samme måde. Det er nok den eneste måde, du kan blive helt sikker på, hvordan han har det med dig også. Ellers kan du give det lidt længere tid og så se, om ikke det helt naturligt udvikler sig i den retning, som du går og håber på?
Jeg håber mit svar har været hjælpsomt for dig. Og så krydser jeg både fingre og tæer for, at han er lige så vild med dig, som du er med ham. Varme tanker herfra.
De bedste hilsner fra en Mindhelper