Jeg har en tvillingebror, som jeg er kærester med. Vi har været et par, siden vi var 12. Vi har så det problem, at jeg er gået hen og blevet gravid.
Hej.
Det er svært for mig at skrive højt, det er første gang nogen “ved det” Men jeg har en tvillingebror som jeg er kærester og har sex med. Vi har været et par siden vi var 12. Jeg har altid elsket min bror utrolig meget og ´har aldrig kunnet forestille mig et liv uden ham.
Vi fandt ud af at vi elskede hinanden som mand og kvinde. på den romantiske måde og blev kærester derved.. Jeg har det svært med at vi ikke må sige det til nogen. Jeg har svært ved at vi skal skjule det for alle for jeg vil så gerne “vise min kæreste frem” til min veninde og forældre.. selvfølgelig ved jeg godt at vi ville blive slået ihjel af vores forældre hvis de vidste noget. Vi har altid været ret selvstændige som tvillinger og vores værelser ligger sådan i huset, at der er ingen chance for at blive opdaget i noget.
Vi har så et mindre problem for jeg er gået hen og blevet gravid selvom vi brugte beskyttelse netop for at undgå at jeg blev gravid. og ja det er jo det værste der kan ske for hvordan får jeg en abort, skal jeg beholde barnet, hvem siger jeg er faren i begge tilfælde. For jeg har aldrig haft en kæreste eller noget i nærheden. af gode grunde selvfølgelig. Men folk ville tænke hvad sker der lige hende der aldrig har været interesseret i andre drenge og kun er sammen med en veninde og sin tvillingebror pludselig er gravid. Det er jo ja, jeg ville ikke unde nogen hvis tanken kom frem at der er noget helt galt.
Jeg ved godt at incest mellem søskende er ulovligt tro mig det har spøget i mit hoved så meget både hvorfor det er, om vi er sindssyge, burde vi overhovedet blive ved med at være kærester.. Men på trods af alt det så elsker jeg ham mere end jeg kan beskrive. tror kun andre tvillingepar kan komme i nærheden af at vide hvor meget. og jeg vil have ham, jeg vil blive ved med at være hans pige.. Jeg vil være sammen med ham resten af livet. blive gift og have børn(hvis det havde været muligt. Tør ikke udsætte mine “børn” chancen for at blive handicappet selvom der kun er 10-15% .. hjælp 🙁

(Pige, 17 år)
Kære pige på 17
Jeg har slettet en smule af dit brev, for at sikre din anonymitet.
Jeg kan sagtens læse, at det er en ulykkelig situation, I står i lige nu. Men som du selv skriver, så er det jo ulovligt at have sex med en søskende. Derfor bliver I også nødt til at erkende, at I måske har levet lidt i en boble de sidste mange år. For selvom det måske er rigtigt ulykkeligt for jer, så bliver i nødt til at forholde jer til, at det forhold I har ikke er holdbart i længden. Det går ikke at I kærester og har sex sammen. Men jeg synes, det er super modigt af dig, at du har skrevet herind om sådan et tabubelagt emne.
Der skal nok komme andre kærester og kærlighed i jeres liv. Kærlighed som ikke er ulovlig, og hvor du netop vil kunne vise din kæreste frem. Det føles måske ikke sådan lige nu, men I er unge og har masser af muligheder for at opleve kærligheden sammen med nogle andre end hinanden.
Graviditeten skal håndteres
Lige nu er det rigtigt vigtigt, at I forholder jer til graviditeten. For selvom der er mange andre ting som også fylder, så er det er vigtigste, at du kommer til lægen. Når der er et barn med i ligningen, så er det nødt til at være førsteprioriteten. Derfor skal du kontakte din læge hurtigst muligt og få en tid. Så kan dig og lægen sammen snakke om, hvad der skal ske. Jeg tænker, at du bør fortælle lægen hele den kringlede situation, så du kan få den bedst mulige rådgivning.
Kontakt åben, anonym rådgivning.
Jeg tænker også, at I kan prøve at kontakte åben, anonym rådgivning i jeres kommune. Du kan bruge vores vejviser her, og taste dit postnummer ind. Så viser den dig, hvordan du kan komme i kontakt og få rådgivning i din kommune.
Venlig hilsen fra en Mindhelper