Hej
Jeg har verdens sødeste kæreste som er rigtig god til at nusse mig…. når jeg er rigtig ked af det og trøster godt og er god til at passe på mig… han er der altid for mig ….. når jeg har selvmordstanker eller har været tæt på selvmord er han den som er her…. Han er god til at sige rolig skat og jeg er lige her skat og han er rigtig god til at være der …. han siger jeg kan fortælle ham alt og snakke med ham om alt og han er den bedste kæreste i hele verden…. Vi har tit sex med hinanden og kysser rigtig meget og nusser og putter med hinanden…. Sover nøgne sammen og går i bad sammen. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man rider sin kæreste…. Vi vil rigtig gerne prøve det men er meget nervøs for det…. Skal jeg bare tage kondom på hans pik og sætte mig op og tage pikken ind og begynde ? Hvilke bevægelser ? Hvad skal jeg egentligt gøre ? Hvordan rider man egentligt sin kæreste.
Kærlig hilsen den super forelskede pige

(16 år)
Hej den super forelskede pige
Det lyder til, at du har fundet dig en mega dejlig kæreste, som du passer rigtigt godt sammen med. Det er jo super skønt!
Sex som kærester
Når man er så glade for hinanden, som det lyder til, at dig og din kæreste er. Så er det helt naturligt, at man gerne vil nusse, have sex og prøve nye ting af, som du beskriver. Det skal i endelig bare gøre, for det lyder til at i har et godt og trygt forhold til hinanden.
Men selvom man er trygge sammen, så kan man også sagtens stadig blive nervøs og lidt usikker, hvis man skal prøve en ny sexstilling af. For hvordan søren starter man det lige op og hvad gør man overhovedet? Og hvad nu, hvis man gør noget forkert. De tanker har rigtigt mange unge, når de skal prøve noget nyt seksuelt. Men med tiden bliver det for det meste nemmere og mere naturligt. Ligesom med mange andre ting her i livet, så gør øvelse mester, når det kommer til sex.
Du kan prøve at tænke tilbage på de første gange I havde sex sammen. Måske var I også nervøse og lidt usikre der? Hvad gjorde i så for at det alligevel blev rart? Og kan i gøre noget af det samme her?
Snak med din kæreste om det
Mit bedste råd til dig er at snakke med din kæreste om dine tanker. Hvis du fortæller ham, at du godt kunne tænke dig, at prøve den nye stilling af, meeeeen du altså er lidt nervøs, så er jeg næsten sikker på, at han gerne vil være med til at tage det stille og roligt. Så kan i prøve jer lidt frem og mærke efter, hvornår det føles rigtigt for jer. Og går det ikke godt den første gang, jamen så går det sikkert bedre næste gang.
Snak med dine veninder
Hvis du har nogle gode veninder, så kan du også overveje at snakke med dem om det. Måske har de også prøvet at være nervøse for over noget lignende og vil kunne give dig lidt gode råd på vejen. Ellers kan det også være rart bare at have nogle til at lytte til en, når der er noget, som fylder.
Skriv til Sexlinien
Hvis du har lyst til at chatte med nogle, som er eksperter i at rådgive unge om sex, så kan du også kontakte Sexlininen. Sexlininen hjælper nemlig unge med deres spørgsmål og overvejelser omkring sex. Og du kan få hjælp både på telefon, chat og i brevkasse.
Selvmordstanker
Jeg bed lige mærke i, at du skrev, at du nogle gange oplever selvmordstanker. Det kan være rigtigt hårdt at opleve, og hvis du har lyst, så kan du læse vores artikel til dem, som oplever selvmordstanker. Der står nemlig en masse tips til, hvor man kan få hjælp, hvis tankerne begynder at poppe frem i ens hoved.
Du skal vide, at der er hjælp at hente derude, hvis tankerne begynder at fylde i dit liv. Du må eksempelvis altid kontakte Livslinien, som er eksperter i selvmordstanker og samtidigt super søde og dygtige. Det kan nemlig være rigtigt rart og hjælpsomt at snakke med nogen, som godt ved, hvordan det er at opleve selvmordstanker, og kan komme med gode råd og støtte til en.
Jeg håber mit svar har været hjælpsomt for dig. Og så ønsker jeg dig og din super søde kærester, masser af held og lykke fremad.
Knus herfra
De bedste hilsner fra en Mindhelper