Hej Mindhelper
Jeg onanerede for første gang i går og i dag har jeg meget ondt i min fisse, kan jeg have fået en eller anden form for sygdom i skridtet?

(Pige, 14 år)
Hej Pige på 14 år
Jeg tænker ikke, at du har fået en sygdom. Måske at du bare er blevet øm, efter du har onaneret eller har fået nogle små rifter i underlivet. Du kan eventuelt prøve at onanere på en anden måde, så det ikke ender med at gøre ondt på dig. Det kan du læse meget mere om, her på sexliniens hjemmeside
Hvis det bliver ved med at gøre ondt, så er det vigtigt, at du tager en tur til lægen og bliver tjekket for, om der skulle være noget galt.
De bedste hilsner fra en Mindhelper