Hej.er godt nok noget ældre end 25…58 år nu..men kan jeg få råd til nogle ting…
Jeg har fået kontakt med en i usa..jeg er helt vild med ham men har ikke set ham endnu in real life ..lykkes det nogen sinde. ??
Knus XXXX

(25 år)
Kære du
Jeg har slettet din for at du kan forblive helt anonym. Jeg håber, at det er okay med dig.
Når man er vild med nogen, som bor i et andet land og som man ikke har mødt, kan det være svært at vide, om det nogensinde vil lykkes.
Skønt med et crush
Det kan være rigtig rart, at være vild med nogen. Man kan have sommerfugle i maven, når man tænker på dem, og hele ens dag kan hurtigt være fyldt med smil.
Derfor er jeg også rigtig glad for at høre, at du har fået kontakt med en i USA, som er du er helt vild med.
Lykkes det nogensinde?
Du spørger, om det mon nogensinde vil lykkes, nu hvor du ikke har mødt ham in real life?
Det kan jeg desværre ikke svare dig på. Det er noget fremtiden må vise.
Men hvis du er vild med ham, og han også er vild med dig, så er der altid håb for, at det bliver til mere end bare at skrive over nettet.
Hvordan er det nu med Mindhelper brevkassen?
Her til sidst, vil jeg minde om, at Mindhelpers brevkasse er et tilbud til unge mellem 13-25 år.
Derfor er det måske en god ide, at skrive til en anden brevkasse, som er mere målrettet voksne på din alder.
Hvis du googler “brevkasse for voksne”, dukker der en masse spændende brevkasser op, som svarer på spørgsmål fra voksne. De fleste er gratis og du kan skrive ind, om lige det du har lyst til.
Det kan være svært at vide, om ens forhold med en, man skriver med, nogensinde lykkes. Derfor håber jeg også, at der er noget i mit svar til dig, som du kan bruge. Jeg håber du finder ud af det.
De bedste hilsner fra en Mindhelper