Hej Mindhelper
Fyr 22 føler altid jeg har det svært ved og finde kærligheden i ander smukke kvinder. Har prøvet dating apps og svært ved og se om kvinder flirter med en eller virker extra interessant i en når man møder nye mennesker i byen og hver dagen kun haft et enkelt seriøst forhold på 8 måneder til hun var mig utro og ik ku finde nogen der frisk på forhold igen har prøvet ændre tøjstil hår frisure andre parfumer fortalt mit arbejde som brandmand ved ik hvorfor det skulle hjælpe. Mangler lidt gode råd

(22 år)
Kære du
Det med at finde den store kærlighed, kan være en hammersvær og forvirrende proces. Man downloader måske Tinder eller andre dating-apps, men har svært ved at vide, hvornår den man skriver med, er interesseret og måske gerne vil med på en date.
Det kan være forvirrende at skrive med nogen over dating-apps
At vide, om den man skriver med på dating-apps er interesseret eller ej, kan være enormt svært og forvirrende at regne ud.
Den ene dag kan man fx skrive sammen hele dagen og have en rigtig god samtale kørende. Og så pludselig ignorer de en fuldstændig den næste dag. Bagefter kan man bruge flere minutter på at læse samtalen igennem igen og igen, for at regne ud hvornår man skrev noget, det fik det til at gå galt.
Det er en helt normal situation og noget de fleste, som har prøvet at bruge dating-apps som fx Tinder eller Happn, har oplevet. Derfor skal du også vide, at du ikke er alene om at have svært ved at vide, hvornår nogen er interesseret eller ej.
Hvordan ved man, om kvinder flirter eller er interesseret i en?
Du skriver også, at det kan være svært at se, om kvinder flirter med dig eller er ekstra interesserede, når du møder dem i byen eller i din hverdag.
Spørger du dem omkring dig, vil de måske sige noget med at “Du kan se det i deres øjne” eller “Du kan mærke det, på deres kropssprog”. Lige så rigtigt det måske kan være, lige så simpelt er det bare heller ikke.
For selvom det kunne være rart, at jeg sagde til dig “Hun skal bare gøre det her, sige det her og være på den her måde, så er hun interesseret i dig”, så er det ikke lige så let. Hvordan man viser interesse og flirter er nemlig forskelligt, fra person til person.
Når det så er sagt, er det rigtigt, at der er nogle enkelte tegn som går igen, når nogen gerne vil vise interesse eller flirter. I vores artikel: 15 tegn på, at han eller hun også er vild med dig, finder du en masse klassiske tegn på, at dem du snakker eller skriver med, er interesseret i dig. Så den kan jeg varmt anbefale dig.
Hvad kan du gøre for at finde kærligheden?
Lige så svært det kan være at finde den rette, lige så svært kan det være at vide hvad man skal gøre, når man først har fundet hende.
Nogle kloge mennesker sagde engang: “Hvor intet vover, intet vinder”. Med det mente de, at hvis man aldrig tager chancen og hopper ud i det, så opnår man heller ikke det, som man gerne vil opnå.
Derfor er mit bedste råd til dig også, at hvis du føler at der er en som viser interesse, så prøv at kaste dig ud i at invitere hende på en date eller hvis du er i byen, så spørg om hun kunne have lyst til at danse med dig.
Man plejer nemlig at sige, at du misser 100% af de skud, du ikke tager. Det betyder, at du misser chancen for en mulig kæreste eller partner, hvis du aldrig byder op til dans eller inviterer ud på en date.
På den måde ved du, at selv hvis de siger nej, så har du stadig gjort det du kunne for at finde ud af om de var interesserede eller ej.
Hvis du synes det lyder spændende og får lyst til at læse mere om, at kaste dig ud i det, så kan jeg varmt anbefale dig vores artikel: Kast dig ud i det! Sådan udfordrer du dig selv. Her kan du læse meget mere om det og få nogle tricks med på vejen.
Skal man ændre på sig selv, for at det hjælper?
Du skriver, at du har prøvet at ændre alt muligt ved dig selv, men der er intet der virker. Når det kommer til kærlighed og til at finde en ny partner, er der en ting, som mange peger på er vigtigt: at du er dig selv.
For selvom vi måske går og tænker tanker som “Hvis jeg nu bare gik i det her tøj eller opførte mig lidt mere sådan her, så får jeg 100% en kæreste!”, så er det meget vigtigere, at vi er os selv.
For hvis man finder fred med sig selv og den måde man er på, så finder man også ofte en partner, som er vild med en, for den man er.
Derfor synes jeg også, at du skal prøve at lade vær med at tænke for meget over, om du kan ændre din frisure eller tøjstil, men derimod prøve at tænke på alle de positive ting, der gør dig til den, du er. Måske er du rigtig dygtig til at lave mad, ved en masse ting om naturen eller bare super sjov at snakke med.
Det kan måske være svært i starten, men jeg er sikker på, at hvis du kigger dig selv i sømmene, så finder du nogle rigtig gode ting, som gør dig til præcis den, som du er. Og når du først har fundet dem, så er det bare at vise dem til andre.
Jeg håber, at der er noget i mit svar til dig, som du kan bruge. Jeg sender i hvert fald de bedste tanker din vej og håber du finder ud af det med kærligheden.
De bedste hilsner fra en Mindhelper