Hej Mindhelper
Min mor har lidt dårlig fordi vi skal til koncert jeg vil nemlig gerne med alligevel jeg vil nemlig også se det sidste McDonald’s og så tager vi hjem det vil min mor ikke have hun vil nemlig hjem og se resten færdig det ved jeg ikke

(20 år)
Kære Du
Øv, det kan være mega træls, når den man er sammen med, ikke vil det samme som en. Især hvis man gerne vil se en koncert live.
Men du skriver også, at din mor har det lidt dårligt, og så giver det måske god mening, at hun hellere vil se koncerten derhjemme. For hvis man har det dårligt, kan det godt være træls, at være til en koncert.
Hvis din mor hellere vil se koncerter derhjemme. Så kan du måske tage til koncert med en anden end din mor, næste gang. Måske er der en anden du kender, som kunne være god at have med til koncert? Det kan være en god ven, veninde, eller en helt tredje?
Jeg håber at der er noget i mit svar, som du kan bruge. Og så håber jeg, at i får en god koncert, også selvom det måske bliver derhjemmefra.
De bedste hilsner fra en Mindhelper