Hej Mindhelper
Forfatter I selv de oplistede indlæg? De er mistænkeligt ens. Tekstsproget er ekstremt under middel. Setuppet giver præg af bizar selvros, og det tager sig ud som konstrueret. I kan godt hæve barren og stille krav til jer selv. Jeres sjask har ingen effekt, da I aldrig laver en tilbundsgående opfølgning af noget som helst. Jeres italesættelse eskalerer unges ungproblemer fremfor det modsatte. Ungproblemer er en naturlig del af ungdommen, og omfanget er såvel normalt som lavt. Et sådant tilbud er et hult og værdiløst tilbud. Det er et spild af skattekroner og burde lukkes ned.

(25 år)
Hej
Her hos Mindhelpers brevkasse tager vi altid imod ris og ros. Derfor er vi også rigtig glade for, at du har skrevet herind og delt din kritik med os.
Vi er selvfølgelig kede af, at du ikke synes, at brevkassen lever op til dine forventninger til et ungdomstilbud, og at du synes, vi eskalerer unges problemer frem for det modsatte. Hos Mindhelper er vores mål og fokus tværtimod at afdramatisere og normalisere unges oplevelser bedst muligt.
I forhold til dit spørgsmål om hvorvidt vi selv forfatter de oplistede indlæg, er jeg i tvivl om du taler om de spørgsmål vi modtager eller de svar vi skriver?
Formatet er som følgende: Den unge skriver anonymt ind til os, vi (her i Mindhelpers brevkasse) skriver et svar og så offentliggøres både spørgsmålet og svaret på hjemmesiden.
Det eneste, vi her hos Mindhelper, derfor “forfatter” er svarende til de unge og de artikler, som ligger på hjemmesiden.
Din kritik er taget til efterretning og jeg håber dette har været svar nok på dit spørgsmål.
Jeg ønsker dig en fortsat god dag.
De bedste hilsner fra en Mindhelper