Hej Mindhelper
vi er en gruppe fra 8 klasse som har om introverte i gen z. vi kunne godt tænke os at stille nogle spørgsmål til jer da vi tænker at i ved mere om emnet end os.
spørgsmål:
hvad er problemet med introverte?
er gen z blevet social udfordret pga SoMe?
hvordan kan introverte undgå at føle sig udenfor?
hvordan er gen z påvirket a sociale medier, gør det dem mere indadvendte i virkeligheden.
er samfundet indrettet efter introverte eller ekstroverte personligheder?

(Dreng, 14 år)
Kære dig
Det lyder, som en virkeligt spændende projekt, I skal til at i gang med.
Da brevkassen kun er til personlige spørgsmål, kan jeg desværre ikke hjælpe jer.
Men hvis I kunne tænke jer at læse mere om, hvad det vil sige at være introvert, så kan jeg varmt anbefale jer vores artikel: Introvert? Det er cool nok.
Her er der forhåbentligt noget, som I kan bruge.
Og ellers kan du altid prøve at søge rundt i vores brevkasse eller på nettet efter ordet “introvert”, “genert” eller “føle sig udenfor”.
Jeg er sikker på, der findes en masse gode artikler og hjemmesider derude om at være introvert, og hvad det betyder.
I skal have held og lykke med projektet.
De bedste hilsner fra en Mindhelper