hej jeg er en pige der snart har projektuge og vores overemne er ”grænser” jeg tænker i gemmen ugen ville jeg gå ud og interviewe en phykolo, hvad kunne min underemne være?

(Pige, 15 år)
Kære du
Det lyder, som en virkeligt spændende projektuge, du skal i gang med.
Men da brevkassen kun er til personlige spørgsmål, kan jeg desværre ikke hjælpe dig.
I stedet linker jeg dig her til vores artikler: Pas på dig selv – lær at sætte grænser og Derfor er det vigtigt at kunne sætte grænser.
Her er der forhåbentligt noget, som du kan bruge.
Og ellers kan du altid prøve at søge rundt i vores brevkasse eller på nettet efter ordet “grænser”.
Jeg er sikker på, der findes en masse gode artikler derude om at sætte grænser, og hvad det betyder.
Du skal have held og lykke med projektet.
De bedste hilsner fra en Mindhelper