Hej vi er tre piger fra 9.klasse XXXX skole. Vi har projektuge og tænkte på om i har lyst til at svare på nogle spørgsmål om børns trivsel.
vores første spørgsmål er- Hvad er konsekvenserne af mistrivsel?
På forhånd tak

(Pige, 15 år)
Kære jer
Først og fremmest så har jeg slettet navnet på jeres skole. Det er for holde jer så anonyme som muligt, jeg håber det er okay.
Nå det så er sagt, så lyder som en virkeligt spændende projektuge, I skal til at i gang med.
Formålet med brevkassen
Men da brevkassen kun er til personlige spørgsmål, kan jeg desværre ikke hjælpe jer.
Men hvis I kunne tænke jer at læse mere om, hvad konsekvenserne af mistrivsel er, så kan jeg varmt anbefale jer, at søge rundt på vores hjemmeside efter artikler eller brevkassespørgsmål, som handler om mistrivsel.
Her er der forhåbentligt noget, som I kan bruge.
Hvad kan I ellers gøre?
I kan også altid prøve at søge rundt på nettet efter ordet “mistrivsel”.
Jeg er sikker på, der findes en masse gode artikler derude om mistrivsel, og hvad det betyder.
I skal have held og lykke med projektet!
De bedste hilsner fra en Mindhelper