Hej med jer.
jeg hedder XXXX, jeg er 14 år og går på XXXX.
Jeg skal skrive projektopgave i uge 4 og ville høre om en af jer, har lyst og tid til en lille telefon snak om psykisk sygdom og hvordan det er at være pårørende til er psykisk syg.
Jeg håber at jeg høre fra jer.

(Pige, 14 år)
Kære du
Først og fremmest, så har vi slettet dit navn og din skole.
Det har vi gjort, så du kan forblive så anonym som mulig. Jeg håber, det er okay med dig.
Hvad laver brevkassen?
Her i brevkassen besvarer vi kun spørgsmål om det, som er svært, og det som fylder.
Derfor vi kan desværre ikke hjælpe dig med mere, end at prøve at lede dig videre herfra.
Hvad kan du gøre?
Et godt sted at starte, kan være at søge rundt i vores brevkasse.
Her finder du massere af spørgsmål om psykisk sygdom, og hvordan det er at være pårørende.
Ellers kan du prøve at søge rundt på nettet eller læse mere på Psykiatrifondens hjemmeside.
Jeg håber du finder, det du skal bruge, og ønsker dig held og lykke med dit projekt
De bedste hilsner fra en Mindhelper