Hej jeg bliver kaldt unormal tit, øv tænker du nok, det gør jeg os. Jeg kan ikke være i et rum uden at der bliver sagt ”hæng dig selv” eller ”skyd dig selv” det er et hårdt miljø jeg bliver også tysede på hver gang jeg siger noget. Jeg har en vane med at sige fulgelyde, det ikke rart. Hver gang de griner af mig tror jeg at det er fordi jeg siger noget sjovt, men nej, sårn ser jeg bare ud.
Hvordan er man normal spørger jeg altid mig selv, men ingen er jo normale, og ja jeg har en vane med at sige fuglelyde og ja jeg elsker at pudse næse, og ja jeg elsker at lave jokes om at jeg har en pik, men er det ikke normalt i min alder? please hjælp!

(15 år)
Kære dig
Dit spørgsmål her minder rigtig meget om et andet spørgsmål, vi også har fået. Jeg kommer derfor til at tænke på, om du mon også har stillet det spørgsmål?
Prøv at læse svaret til spørgsmålet: Jeg bliver kaldt unormal hver dag, og se om ikke det også giver svar på det, du stiller her.
Hvis det ikke er dig, som har stillet det andet spørgsmål, så må du meget gerne skrive til os igen. Så vil vi selvfølgelig give dig et svar på det.
Jeg sender dig en masse god energi.
De bedste hilsner fra en Mindhelper