Vi er tre piger, der har valgt spiseforstyrrelser som emne i vores projektuge. Og vi tænkte på, om I kunne hjælpe os med at svare på nogle spørgsmål?
Hej.
Vi er 3 piger som er igang med at skrive en projekt opgave som handler om spiseforstyrrelse.
Vi vil hører om i har tid til at besvare nogle spørgsmål, angående spiseforstyrrelse og dens påvirkning på kroppen og hvad det kan forsage i det senere liv.
Det ville betyde enormt meget hvis i vil besvare spørgsmålene.
Vi har søgt lidt frem og tilbage men vi kom frem til nogle svar men for at clear det vælger vi og skrive herind.
Spørgsmålene
hvad er årsagen til unge bliver ramt af en spiseforstyrrelse?
Er der kommet flere med spiseforstyrrelse de seneste år?
Hvordan reagere kroppen på spiseforstyrrelse?
Hvorpå kroppen konstatere man først symptomer på spiseforstyrrelse?
Håber i vil svare

(Pige, 16 år)
Kære I tre
Det lyder som et super spændende projekt, som I er i gang med. Men da brevkassen er til personlige spørgsmål, vælger jeg ikke at svare jer her. Men I kan prøve at læse vores artikel med alt, hvad der er værd at vide om at lide af en spiseforstyrrelse.
Måske kan I finde svar på nogle af jeres spørgsmål der. Ellers er jeg helt sikker på, at der også findes en masse god information, hvis I søger på Google.
Jeg ønsker jer alt muligt held og lykke med jeres projekt.
De bedste hilsner fra en Mindhelper