Vi er fire piger, der skriver projektopgave om personlige grænser. Derfor tænkte vi på, om I kunne hjælpe os med at svare på nogle spørgsmål?
Hej!
Vi er fire piger, der i denne uge har projektuge. Vi har overemnet grænser. Hvor vi har valgt del-emnet Personlige grænser. Derfor har vi nogle spørgsmål, som vi godt kunne tænke os i ville svare på:
1. Hvad er årsagen til, at vi har personlige grænser?
2. Er de medfødt eller kan man udvikle nye? Hvis ja, hvordan og hvorfor?
3. I hvilke tilfælde kan en personlig grænser være noget positivt? Giv gerne eksempler
4. I hvilke tilfælde kan en personlig grænser være noget negativt? Giv gerne eksempler
m.v.h. Fire piger.

(Pige, 13 år)
Kære Fire piger
Det lyder, som et mega spændende projekt I har valgt. Og også som et projekt, der er meget aktuelt.
Da brevkassen kun er til personlige spørgsmål, kan jeg desværre ikke hjælpe jer. Men I kan læse vores artikel Derfor er det vigtigt at sætte grænser. Måske er der noget i den, som I kan bruge? Og ellers er jeg helt sikker på, at I kan finde svar på mange af jeres spørgsmål, hvis I googler grænser.
Jeg ønsker jer al mulig held og lykke med jeres projekt.
De bedste hilsner fra en Mindhelper