Vi er ved at skrive projektopgave, og vi har valgt emnet social angst. Så vi tænkte på, om I havde tid til at hjælpe os med et interview?
Hej med jer.
Vi er nogle 7. klasses piger der har om social angst i projekt uge. Vi kunne godt tænke os et interview med jer i løbet af ugen. Skriv når i har tid:)
MVH L, S og S

(Pige, 13 år)
Kære L, S og S
Jeg har lige slettet jeres navne for at være sikker på, at I forbliver helt anonyme.
Det lyder som et super spændende projekt, I er i gang med. Og som et projekt, der også er meget aktuelt. Desværre er brevkassen kun til personlige problemer, så jeg har ikke umlighed for at hjælpe jer med jeres interview.
Men I kan læse vores artikel om social angst ved at klikke på den artikel, jeg har linket til. Og ellers er jeg helt sikker på, at I kan finde nogle andre, der kan hjælpe jer, hvis I Googler social angst.
Jeg ønsker jer alt mulig held og lykke med jeres projekt
De bedste hilsner fra en Mindhelper