Vi er tre piger, der har valgt at have om spiseforstyrrelser til vores projektuge. Og vi tænkte på, om I kunne hjælpe os med et interview?
Hej Mindhelper!
Vi er tre elever der har projektuge, og vi har valgt emnet spiseforstyrrelser. Vi har fundet jeres hjemmeside meget hjælpende, og vi ville høre om I havde lyst til at hjælpe os med et interview, da vi skal have det med i vores opgave.
Mange tak for den viden vi fandt på jeres hjemmeside.
Med venlig hilsen C-S, M og I

(Pige, 14 år)
Kære C-S, M og I
Jeg er mega glad for at høre, at I fandt vores artikler om spiseforstyrrelser hjælpsomme. Og så vil jeg også gerne gøre jer opmærksom på, at jeg har slettet jeres navne. Det er bare, så jeg er sikker på, at I forbliver anonyme.
Vi kan desværre ikke hjælpe med et interview, da vi i forvejen har meget travlt i brevkassen. Men jeg er næsten sikker på, at I kan finde nogen, der gerne vil hjælpe jer, hvis I søger efter personer, der arbejder med spiseforstyrrelser på Google.
Jeg ønsker jer alt muligt held og lykke med jeres projekt.
De bedste hilsner fra en Mindhelper