Hej Mindhelper
Jeg er ved at være irriteret over mig selv fordi når der er noget galt på min pc begynder jeg og panikke for meget også dagen efter at problemet er kommet tænker jeg hele tiden på det. Jeg gad godt få nogen gode råd til hvordan jeg ikke panikker og tænker alt for meget over så nogen elektronik problemer for jeg kan ikke klare det mere. Jeg gad så gerne være så en person der ikke tager så nogen problemer så slemt og hårdt at jeg bare kan ignorere dem.
Med venlig hilsen J

(14 år)
Kære Du
Det kan være mega træls at kæmpe med teknikken. Jeg har lige slettet dit navn i spørgsmålet, for at du er sikker på at være anonym. Det håber jeg er OK.
Der er kommet et andet spørgsmål ind, som minder meget om dit. Så jeg tænker, at det nok også er fra dig. Du kan læse svaret til en som panikker, når der er problemer med PC’en, ved at trykke på den blå tekst.
Jeg håber at du kan bruge svaret.
De bedste hilsner fra en Mindhelper