Jeg kan ret godt lide den her fyr fra kostskolen. Problemet er bare, at han lige er blevet smidt ud af skolen. Så nu er jeg i tvivl om, hvad jeg skal gøre.
Hej brevkasse.
Jeg kan godt lide denne her dreng, og kan blev smidt ud af kostskolen i går.
Hvad skal jeg gøre?

(Pige, 13 år)
Kære pige, 13 år
Tak for dit brev.
Jeg vil meget gerne hjælpe dig med dit problem. Men jeg mangler lidt flere oplysninger i dit brev for at kunne hjælpe dig. Kan du mon skrive et nyt indlæg, hvor du uddyber, hvad du mere præcist har brug for hjælp til?
Hvis du har mod på det, kan du jo i mellemtiden tage en snak med en voksen på din skole eller en af dine forældre om det, der gør det svært at være i din situation lige nu.
Du kan også læse vores artikler Guide: Få hjælp på din skole eller dit uddannelsessted og Guide til at snakke med dine forældre om svære ting
Mvh Mindhelper