Jeg har skrevet ind til jer tidligere, men jeg kan ikke finde jeres svar på mit spørgsmål.
Hej Mindhelper
hvordan finder jeg svar på mit første spørgsmål

(Dreng, 13 år)
Kære du
Hvor er det træls, at du ikke kan finde vores svar på dit spørgsmål, du har stillet til brevkassen. Vi får mange spørgsmål ind, så jeg kan desværre ikke finde frem til det spørgsmål, du tidligere har skrevet. Men herunder får du nogle svar på, hvad du selv kan gøre:
Gem nummeretEfter man har skrevet inde i brevkassen, popper der et vindue op. I det vindue står der et ID-nummer. Det nummer skal du gemme. Så kan du søge på det nummer i vores søgefunktion. Og så vil brevkassebesvarelsen ligge der inden for 10 dage.
Kig i temaerKan du huske, hvad du skrev ind om? For at finde dit svar, kan du prøve at lede efter svaret under vores temaer. Hvis du fx skrev ind til os om ikke at kunne sove, vil den ligge under “Mad, søvn og motion”. Hvis du skrev ind om tristhed, vil den ligge under “Trist eller deprimeret”, osv.
Du må godt skrive ind igenHvis det ikke lykkes dig at finde svaret på dit første spørgsmål, er du altid meget velkommen til at skrive herind igen. Det skal du endelig ikke holde dig tilbage med.
Jeg håber, du finder dit svar.
De bedste hilsner fra Mindhelper