Jeg er vild med en dreng fra parallelklassen. Og jeg tror, at han også er vild med mig. Han kigger tit på mig. Og så retter han på sit hår, når han ser mig.
Hej
Der er denne her dreng fra min Parallelklasse som jeg er vild med jeg tro også at han er vild med mig.
han kigger på mig og retter på sit hår når vi går forbi hinanden
Der var den her dag hvor jeg sad med to af min veninder i kantinen da jeg vente mig om kunne jeg se at han kigge ned til vores bord han stod sammen med en af hans venner
Håber at du kan hjælpe mig😁

(Pige, 15 år)
Kære 15-årige pige
Det er rigtig dejligt at være vild med nogen. Og når man kan mærke det i kroppen. Især hvis man har en fornemmelse af, at det er gengældt.
Kig efter tegnene
Det lyder da, som om han kigger en del efter dig og gør sig til, når du er i nærheden. Har du kigget vores artikel igennem om tegn på forelskelse? Hvis ikke, tænker jeg, at du kan tage den et kig. Måske kan du sætte flueben ved en del af punkterne i forhold til ham.
Tag kontakt til ham
Det er altid spændende i starten. Men det kan være svært at tage det første skridt. Har du snakket eller skrevet med ham før? Det er nemmere at finde ud af, om den anden kan lide en, hvis man får kontakt til personen. Så hvis ikke I allerede har det, synes jeg, at du skal tage det første skridt. Det kan enten være at hive fat i ham i frikvarteret eller skrive en besked til ham.
Snak med dine veninder
Det her med kærlighed er et oplagt emne at tale med veninderne om. Så hvis du ikke allerede har gjort det, har jeg kun at sige: Gør det! Det kan være, at de har nogle gode fif til, hvordan du kan komme i kontakt med ham. Eller hvad du kan skrive eller sige til ham. Måske har de endda prøvet noget af det samme, som de kan fortælle dig om? Så snak du endelig løs. Og så er det da også bare dejligt at have nogen, man kan dele de gode ting med.
Jeg håber, at mit svar hjalp dig, som du havde håbet. Og held og lykke med kærligheden.
De bedste hilsner fra Mindhelper