Hej
Jeg vil godt starte med at sige jeg kan godt lide en fyr og vi skriver og snakker sammen.  Men det altid mig der skriver og ringe til ham, han har aldrig ringet eller skrevet til mig.
Men der er også mange gange hvor han kommer ned til mig når jeg har brug for hans hjælp, eller når vi skal ud med børnene. Jeg har selv to børn, og han har en dreng – og hans dreng er meget vild med mig. Han er en lille en på tre år.
Jeg har skrevet til ham før, og spurgt hvad han synes om mig. Han smilte. Og der er en af mine veninder der så ham, og så sagde min veninde til ham om der var noget mellem mig og ham? Han kiggede på mig og smilede. Hvad vil det betyde?

(Pige, 20 år)
Kære pige, 20 år
Du beskriver, at du er gode venner med en fyr, som du ser en gang i mellem. Det lyder som om du ikke helt ved, om I bare er gode venner, som mødes med både dine børn og hans søn – eller om han også er interesseret i, at der skal ske mere mellem jer.
Han ringer eller skriver ikke til dig, men “smiler” når du spørger, om han kan lide dig. Jeg kan ikke helt finde ud af, om du mener en smiley på SMS, eller om han smiler i virkeligheden. Han er ikke klar til at give et svar på, om han kan lide dig. Måske skal du et stykke tid lade være med at spørge, og bare lægge mærke til de signaler han sender, når I er sammen.
I vores artikel om “15 tegn på at han også er forelsket i dig” er nogle forskellige ting, du kan kigge efter. Du kan også prøve i stedet at vende din interesse mod andre fyre, og se hvordan han reagerer på det. Samtidig finder du selv ud af, om du vil blive ved med at vente på, at han kommer ud af busken.
Held og lykke med det.
Venlig hilsen Mindhelper